mandag 2. februar 2009

Oppdatering

Morn til alle der ute!
Nå er det kun 6 dager igjen til første utkast av særemnet skal leveres.. Nesten skremmende å tenke på! Som nevnt tidligere, er jeg ingen lesehest. Har enda ikke "sett lyset" om jeg kan kalle det det, når det kommer til lesing. Tror norsk læreren min kaller det å få et "stille møte", eller "en første leseropplevelse".. noe i den duren. Jeg venter nok fortsatt i spenning på at jeg skal få den leselysten, og lesergleden som så mange har. Om jeg finner/møter den så blir det kanskje lettere å få seg selv til å lese? Jeg har nemlig slitt en del med å klare å tvinge meg selv til å lese særemne bøkene mine, til tross for varme anbefalinger fra bibliotikaren på Sandvika bibliotek. Når jeg ser rundt meg i klasserommet, virker det som stort sett alle er ganske så godt i gang med å skrive sine førsteutkast. Jeg derimot føler for å stikke hodet i sanden, for har ikke kommet på langt nær så langt som de andre. Jeg har lest nesten hele 2 av bøkene, men den siste boken venter jeg fortsatt på å motta fra Sandvika bibliotek...liker ikke det helt!.. Men til tross for at jeg ligger etter, så ser jeg positivt på det å bli ferdig i tide. Jeg har nemlig funnet ut at jeg jobber best under press =) håper at oppgaven blir bra, og gleder meg egentlig til å jobbe videre med det! prekast ;)

Ingen kommentarer: