onsdag 18. februar 2009

Endelig så ble det vinterferie!


Phoo..nå er det endelig litt vinterferie! Ikke at det egentlig blir tid til bare kos og avslappning, for det vil ikke skolen tillate. Er mye på timeplanen for de kommende ukene, så er egentlig bare å komme i gang nå i ferien enten man vil eller ei. Hadde egentlig planlagt at jeg skulle ha lagt ut masse om det vi har hatt om i norsken de siste ukene, men tiden har ikke strekket helt til. I dag reiser jeg på hyttetur med noen venner, så da blir det heller ingen blogging de kommende dagene. Men på søndag har jeg bestemt at da, da skal jeg legge ut masse spennende lesestoff! Da blir det mye mye fagkunnskap på en gang du. Og kan jo informere sånn på slutten om at særemnet ble innlevert for en uke siden =) den skriftlige delen ihvertfal! Utrolig godt å ha levert. Men er utrolig spent da, for er en krevende oppgave og den avgjører hele 50% av min skrivtlige bokmålskarakter..


Kos dere MASSE I resten av ferien alle sammen!! Så kommer jeg tilbake etter ferien med masse spennende nytt om lyrikk, radikalisme, røde 70årene og Hamsund theateret vi skal på første Mandagen etter ferie + litt om planlegningen av særemne muntlig fremføring som blir I uke 10 ;)


Et vakkert bilde ikke sant? Til synelatende veldig enkelt og kanskje kjedelig, men om man ser ordentlig så foregår det mye I bildet.

Ingen kommentarer: