mandag 15. desember 2008

Litterært program =)


Oki folkens, i dag var den store framføringdagen. Hele 7 grupper fremførte om sine temaer, og alle var veldig flinke! Personlig føler jeg at også min gruppe var veldig flinke. Framføringen inneholdt elementer som skuespill, fakta, lyd fil, filmklipp+ at vi fikk publikum til å ta del i fremføringen ved å ha et quiz på slutten. Uten å vite det for sikkert håper jeg ihvertfall at de som så på likte det, og at karakteren blir bra, ettersom denne fremføringen teller mye på muntlig karakteren til jul. Tenker at jeg legger ut karakter om jeg får lov når vi får tilbake vurdering + litt annet .


En annen ting er at jeg bare må beklage for de uferdige innleggene på bloggen. Innlegg er noe som tar tid, og da mener jeg ikke slike innlegg om dette hvor jeg bare kan skrive ned noe jeg tenker i farta. Det er de faglige innleggene som tar tid, ettersom man enten skal skrive om notater eller finne info i både bøker å på nettet. Med alle de andre fagene i tillegg + alt som skjer utenfor skolen så har jeg etter hvert funnet ut at tid er noe jeg ikke har til å gjøre ferdig de innleggene som mangler, ihvertfall ikke akkurat nå før jul. Det skal sies at jeg har begynt på alle sammen, de ligger bare halvferdige i hvert sitt dokument et eller annet sted på PCen. Håper på å få tid i løpet av ferien, eller like etter sånn at jeg i Januar en gang kan starte med blanke ark når det skal komme nye, spennende og interessante innlegg her på bloggen.

Ingen kommentarer: